Talvi kuvina

Talvi läpi iPhonen linssin. 

MARRASKUU


A 🖤 H

Rakastan kynttilöitä ... ja viiniä! 😆😁
Rakastan talvea siksikin että voin polttaa kynttilöitä lähes koko päivän.

 Candles

Kakarat Ikeassa part 1 

AllPinkEverything
Jostain syystä oon tänä talvena mieltynyt tosi paljon haaleaan pinkkiin.. outoa. 

Perustalvea mulla on se, että olen joka ikinen talvi kipeä moneen kertaan.

JOULUKUU

 Lempivärini on valkoinen, se ei liene näiden kuvien jälkeen kenellekkään enää epäselvää! Ja rakastan sitä tuoksua kun kotona on tuoreita leikkokukkia.


 Rakastan myös joululahjojen ostamista, paketoimista ja antamista. Pienenä olin vastannut kysymykseen "mikä minusta tulee isona?" vaatimattomasti, että JOULUPUKKI! 🤣

Glögi 💗

Ensimmäinen joulu ilman mummoa 💔💓

Joulupäivän tunnelmaa mun vanhempien luota



TAMMIKUU

 Yllättävän nopsaan iski taas arki päälle pyhien jälkeen. Tykkään kyllä siivota, mutta imurointia ja käsin tiskausta vihaan ylikaiken! 😝

 Kana-pekoni-feta salaatti. Meillä syödään muuten aika useasti erilaisia variaatioita salaateista. Yleensä pohja on sama: rucola, babypinaatti, kurkku, kana...



Talvella ollut kyllä oikeestaan kokoaika ihan järjetön writersblokki päällä. Nyt alkaa vasta hiukan tuntumaan siltä että sormet liikkuu näppiksellä. 

 Miehelle ylläri-synttäri aamiainen

HELMIKUU

 Ja joo, sama kuva uudelleen. Olin taas vaihteeksi kipeänä reilu viikon.

Sairastelun jälkeen taas oli ihanaa päästä metsään.

 Me ollaan miehen kanssa "löydetty" pistaasipähkinät tänä talvena. Herkkua.


Tulihan ne pakkaset sieltä. 

Tulppaanit on mun ehdoton suosikki leikkokukista! 

MAALISKUU

 Tän kuvan voisi myös lisätä joka kuukaudelle moneen kertaan. I need my coffee everyday! 

 Nämä kaksi riiviötä on tehneet sovinnon ja keksii nyt yhdessä kaikkea päätöntä.

 Mun mukana muuttanut Peppi

 Rehellisesti laiskapäivä! 

 En ollut pitkään aikaan tehnyt käsitöitä ja jostain sain taas kimmokkeen alkaa kutoa. Vaikka kutominen onkin kivaa, on virkkaus enemmän se mun juttu. 


 Kevät auringon ensisäteet 



Siinäpä sitä kuva-kollaasia mun talvesta. Koko talvi on ollut ylä- ja alamäkineen kuitenkin aivan huippu pitkään aikaan. 
Miten sun talvi on mennyt?

_____ 💚 _____

💛: 
Hanna

Kommentit

Suositut tekstit