Mitä on onni?

Löysin jo aikaa sitten tälläisen haasteen, jossa pohditaan asioita jotka tekevät onnelliseksi. Se mitä onnellisuus on ja mitkä asiat tekevät juuri sinusta onnellisen, on jokaisen oman pään sisällä ja jokaisella meillä on oma mittapuunsa niihin. ❤
Onnellisuus on pieniä asioita arjessa ja niitä isompia tukipilareita elämässä. Onni on hiekkaa, kiviä ja kalliota.






Olen onnellinen kodistani. Mulla on ihana, kaunis koti ja sen laittaminen oman näköiseksi tekee onnelliseksi. Olen onnellinen uudesta päiväpeitosta, sisustustyynyistä, taulusta ja verhoista, joilla muutettiin makuuhuoneen ilme meidän näköiseksi. Olen onnellinen, koska saan jakaa tämän kodin elämäni suurimman rakkauden kanssa. Olen onnellinen, että saan toteuttaa luovuuttani sisustaa kotiamme ja nauttia siitä.












Olen onnellinen auringosta ja lisääntyneestä valosta. Nämä ihanat pakkaspäivät ja auringon paiste saa aikaan aina minussa energiaa ja hymyä. Olen onnellinen ulkona pakkasen nipistäessä poskia ja auringon paisteesta. Olen myös onnellinen lämpimistä villasukista ja uudesta talvitakistani sekä piposta. Rakastan kesää, mutta sen odottaminen on paljon ihanempaa kun on kaunis pakkasilma. Olen myös onnellinen siitä, että päivät alkaa pitenemään ja saan herätä valoisaan makuuhuoneeseen.









Olen onnellinen siitä, että saan tehdä tällä hetkellä mitä haluan, opiskella sairaanhoitajaksi. Olen onnellinen, että saan haaveilla ja suunnitella myös jatko-opintoja. Olen onnellinen, että mulla on sellainen perhe ja mies, joka tukee minua joka haasteessa ja kannustaa eteenpäin, ja joka uskoo minuun 110 prosenttisesti.

Olen onnellinen ystävistäni. Jotka tukee ehdoitta, kuuntelee, neuvoo ja antaa palautetta. Olen onnellinen, että saan luottaa heihin täydellisesti ja he minuun. Olen onnellinen, kun saan itkeä ja nauraa vedet silmissä heidän kanssaan. Olen onnellinen, että olen saanut elämääni samanlaisia "sekopäitä" kuin itse olen. Olen onnellinen viettäessäni heidän kanssaan aikaa, niin näkemällä kuin puhumassa tunteja puhelimessa.












Olen onnellinen miehestäni ja perheestäni. Minun hullunkurisesta perheestä, maailman ihanimmasta äidistä, jolle voin aina puhua elämän surut ja ilot, joka auttaa ja tukee sekä rakastaa ehdoitta ja eniten. Isästä, jolla on ihan yhtä "älytön" huumorintaju ja temperamentti, jonka kanssa voi "väitellä" kumpi on parempi Liiga joukkue, Lukko vai Ässät. 🤣 Olen onnellinen kahdesta pikkuveljestä joille saan olla isosisko. 
Ja ennenkaikkea olen onnellinen miehestäni. ❤ Olen onnellinen saadessani jakaa tämän elämäni sellaisen ihmisen kanssa joka tukee, luottaa, kannustaa ja rakastaa ehdoitta. Kenen kanssa voin ja saan olla täysin oma hullunkurinen itseni, jonka kanssa voin nauraa ja itkeä. Jonka vierellä mulla on maailman turvallisin olla. Olen onnellinen joka aamu kun herään, ja tiedän että tässä on mun paikkani elämän loppuun asti sun vierellä. 







Ja ennen kaikkea, olen onnellinen juuri tässä ja nyt. Olen onnellinen elämästäni iloineen ja suruineen. Olen onnellinen itsestäni, kuinka paljon olen oppinut, antanut armoa itselleni, antanut anteeksi ja kasvanut.








_____ ❤ _____



❤:

 Hanna

Kommentit

Suositut tekstit