Elämäni aakkoset

Elämäni aakkoset

Aurinko
Lämpö, aurinko, kesä 🌞💙 Rakastan kesää ja luontoa. Lämpöä ja auringon ottoa! Auringon paiste saa aina mussa aikaan energiaa ja positiivista virtaa!




Blogi
Blogi ja bloggaaminen on mulle kanava ilmaista itseäni. Olen aina rakastanut kirjoittamista ja luovuutta, joten tämä on se mun paikka päästää itseni valloilleen. 



Coffee
Kahvi, kahvi, kahvi ja varsinkin maitokahvi. Joka päivä! 



D-vitamiini
Ja oikeastaan kaikki vitamiinit. Itselläni on käytössä, d-vitamiini, magnesium, multitabs, omega-3 ja biotiini. Varsinkin D-vitamiini on erityisen tarpeellinen luuston ja lihasten toiminnan ja niiden vahvuuden kannalta. Sekä se buustaa myös immuunijärjestelmäämme.


Eläimet
Varsinkin koirat. Meillä on ollut perheessä aina koira. Olen suunnattoman eläinrakas ja itsellänikin on ollut leopardigekko, koira, akvaario, kissa ja hetken aikaa myös tarantella! :D Tälläkin hetkellä koiravauva kuume on kova! 😍





Foreo
Foreon lunaplay plus on mullistanut mun ihonhoidon täysin. Ihoni voi paljon paremmin, epäpuhtaudet ovat vähentyneet huomattavasti ja iho on raikkaampi ja kuulaampi. Tästä on muuten tulossa ihan oma postauksensa kesällä! :)



Google

Käytän googlea päivittäin. Nykyään et voi mitenkään muistaa kaikkea, joten käytän googlea myös työkaluna etsiessäni tietoa ja luotettavia nettisivuja sekä käytän sitä myös esim biisien hakuun, eri sivustojen hakuun.. lista on loputon. 

Haaveet

Aina pitää olla unelmia ja haaveita. Ja vain tekemällä kovaa työtä voit saavuttaa unelmasi. Unelmoi elämääsi ja elä unelmaasi. ❤ 




Ihon hoito

Ihon hoito on mulle todella tärkeää ja panostankin siihen paljon. Kaunis, kuulas ja hyvä iho antaa täydellisen perustan meikkaamiselle. 




Joulu
Rakastan joulua, sen tunnelmaa ja sitä kun ollaan koko perhe koolla. Rakastan koristella kotia jouluksi ja rakastan lahjoja, varsinkin niiden antamista. Kun olin 3-vuotias vakaa päätökseni olikin isona tulla joulupukiksi. 




Koti
Koti ❤ Olen tosi perhe- ja kotikeskeinen ihminen. Rakastan olla kotona ja sisustaa sitä. Olen siis todellinen kotihiiri. 






Lihapullat
Lempiruokani kautta aikojen ovat olleet aina itsetehdyt lihapullat. Varsinkin mummon tai iskän tekemät ❤

Maailma

Tykkään matkustelusta ja eri kulttuureista. Haluan nähdä mahdollisimman paljon eri maita, kaupunkeja, kulttuureita, ruokia, tapoja, katuja kuin vain ikinä mahdollista. Unelmiin kuuluukin nähdä pyramidit, kengurut, paikallinen pubi irlannissa, Machu picchu, manhattan, Karibian vedet, Eiffel torni.. noin vain muutamia luetellen.. :D  








Netti
En tulisi toimeen ilman nettiä ja puhelinta. Some on mulle blogin lisäksi tapa ja väylä toteuttaa omaa luovuuttani ja itseäni. 

Opiskelu
Olen aina pitänyt koulusta ja opiskelusta. Haluan oppia lisää ja syventää tietojani. Tulevaisuudessa haluan ehdottomasti vielä opiskella terveydenhoitajaksi, ainakin! :)  
Rakastan syksyisin alkaa koulua ja sitä kutinaa vatsanpohjassa kun aloittaa opinnot kesän jälkeen.





Perhe
Perhe on mulle ystävien lisäksi tärkeintä maailmassa. Olen  todella läheinen edelleen vanhempieni ja sisarusteni kanssa.  

Queen
Tämä bändi ja varsinkin Freddie Mercury ovat olleet iso osa mun nuoruutta ja rakastan bändin musiikkia edelleen. 

Rakkaus
Tunne kun saat rakastaa ehdoitta ja sinua rakastetaan ehdoitta, on maailman paras tunne. Mun elämässä rakkaus on isossa roolissa, vaikka itseäni opettelenkin vielä rakastamaan ehdoitta.  




Sipsit
Tarvitseeko tämä lisäystä?! :D  



Terveys
Tämä vuosi on ollut todella vaikea jatkuvien flunssien, keuhkokuumeen ja allergioiden vuoksi. Lisäksi uniongelmat ovat vaivanneet enemmän. Olenkin alkanut kiinnittää enemmän huomiota terveellisempiin tapoihin ja ruokiin. 






Uni
Uneen ja nukahtamiseen mulla on viha-rakkaus suhde. Kärsin pitkään (ja hieman vieläkin) pahasta unettomuudesta ja siitä etten vain nukahda. Olen ennen ollut nopea nukahtamaan ja nukkumaan paljon ja syvästi. Nykyään arvostankin unta ja sen laatua sekä ymmärrän sen tärkeyden kokonaisvaltaiselle terveydelle ja hyvinvoinnille.  




Vapaus
Vapaus olla ja tehdä mitä haluan, näyttää miltä haluan ja vapautta olla mitä mieltä haluan. Mulla on ihana, luottamukseen ja rakkauteen perustuva parisuhde, jossa saan olla myös vapaa toteuttamaan unelmiani.



Writers block
Jokainen bloggaaja tietää tämän. Kun ei vain synny tekstiä, tai jos syntyy se on pelkää pa***aa! Aivot on jumissa, näppis on jumissa ja tekee mieli lopettaa tähän. Onneksi tämä on AINA ohi menevä vaihe! :D




X =
Tästä tulee mieleeni vain yksi asia. Lääkelaskut ja x-laskut. Hoitoalalla et voi näiltä välttyä! 😄😅

Ystävät
Ilman ystäviä en olisi tässä, näin vahvana ja onnellisena. Elämän kolhut ja kriisit ovat opettaneet ketkä niitä aitoja ovat, enkä pysty sanoin kuvailemaan kuinka etuoikeutettu olen, kun saan näitä ihmisiä kutsua ystävävikseni. RAKASTAN TEITÄ! 💓💓💓💓💓

Zalando

Luotto nettikauppa! Ihania vaatteita, merkki tuotteita ja laatua.

Äiti
Mun roolimalli, esikuva ja rakkauden ehtymätön lähde.  💓



Öljyt
Hyvät kolesterolit ovat tärkeitä, joten käytän ruoanlaitossa aina hyviä öljyjä. Lisäksi hiustenhoidossa öljyt ja silkkitipat ovat mun päälle välttämättömiä. 


_____ ❤ _____

❤:
 Hanna

Kommentit

Suositut tekstit