Käsilaukku (musta-aukko?)



Naisen käsilaukku. Monesti tuntuu että se on kuin yksi suuri musta-aukko. Kun kerran sinne jotain laittaa, sitä ei enää näe. Tai ehkä kolmen vuoden päästä. 
Mun käsilaukut ovat olleet nuorempana juuri tälläisiä. Käsilaukussa oleva ylimääräinen roina painoi varmaan kilon. Purkaessa (kaatamalla kaiken lattialle) huomasi löytävänsä 3 huulirasvaa, vuoden vanhan kuitin Lindexiltä, käytettyjä (wtf?!) nenäliinoja, lukemattomia pinnejä ja hiuslenkkejä. Purkkapaloja, muutamia karkkeja, muistilappuja jne jne..
Nykyään olen tämän kanssa ryhdistätynyt. Käyn käsilaukun sisällön läpi tasaisin väliajoin, ettei edellämainittu kaaos pääse jälleen yllättämään. Vaikka mullakin kulkee paljon tavaraa (huom! Ja varsinkin miehet, ne ovat kaikki VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ!!) 
Mitä kaikkea käsilaukkussani aina kulkee? Otetaan selvää..

Aina mukanani kulkee kalenteri  ja muistivihko. Ja muutamia kyniä. Mulla on tapana laittaa eri asioiden muistiinpanot eri paikkoihin. Kalenteriin merkitsen kaikki kouluun liittyvät muistiinpanot lisäsivuille, muistivihkoon taas teen kauppalistat tms. Lisäksi muistivihkoon teen kaikki blogiin liittyvät ideat tms jutut. 
Vesipullo. Niinkuin jo aiemmin todettua, i love water. Mulla on aina vesipullo mukana, nyt käytössä oleva on dermosililtä hankittu lasinen pullo. Olen huomannut että muovipullossa vesi alkaa maistua erilaiselta kuin lasisessa.  Otin kuvaan myös tuon pienen termarin, aamuisin välillä mulla on tapana laittaa kahvit siihen ja juoda ne matkalla.
Sitten tottakai avaimet ja lompakko.
Nessuja, käsirasva ja hiusharja. 
Kuulokkeet. Ne on usein välttämättömät. Musiikin kanssa matkustus, kävely, pyöräiy tms on paljon hauskempaa ja matka kuluu mukamas nopeammin. :)
Nyt kun katselin tätä kuvaa, huomasin että puutteita löytyy.  Kännykän matkalaturi ja latausjohto. Ne on tällähetkellä latauksessa, niin eivät näy tässä. Ja alkaa olla taas se aika kuukaudesta, kun leppoinen minä muuttuu ihka aidoksi tultasyökseväksi ja vihaiseksi kotilohikäärmeeksi viideksi päiväksi. Joten:
NOTE TO SELF!!  Laita käsilaukkuun muutama side, tampooni ja särkylääke. JA suklaata. Ihan varmuudeksi.





Sitten mulla on muutama tälläinen pikkupussukka. Yhdessä on puuteri, käsirasva, huulirasva, huulipuna ja -kiilto ja pieni peili. Call me vain, BUT Im a woman, I make up. And I... LOVE IT!
Ja sitten mulla on yleensä toisessa pikkupussukassa muutama särkylääke, allergialääke ja laastareita sekä käsidesi. 

Tuliko ylläreitä? Puuttuuko multa sun mielestä jotain oleellista käsilaukusta? Mitä sun käsilaukusta löytyy?

❤:
Hanna

P.s Tappelin hetken teknisten ongelmien kanssa koskien tuota viimeistä kappaletta (teksti ihan eri kokoinen verrattuna muihin, aaargh!) Lopulta annoin vaan periksi. Olkoot perkele! 🙈😆😄

Kommentit

Suositut tekstit