Blogihaaste

Ennen joululomalle jäämistä sain vielä blogihaasteen.
Joten tässäpä tätä tulee...




Olen syntynyt... Uudessakaupungissa.

Pienenä olin varma, että isona minusta tulee… lentoemäntä tai joulupukki!
Olin varmaan 3-4 vuotias joulun aikaan mummoni kysyi minulta että haluatko isona olla kaupantäti kun niin rakastat paketointia? Olin pysähtynyt ja vastannut vakava, "En. Minusta tulee isona Joulupukki."




Kolme parasta piirrettäni ovat… Lojaalisuus, empaattisuus ja päättäväisyys.


Viimeisin sisustusostokseni on… No tähän vuoden aikaan tuskin tulee olemaan yllätys, että joulukoristeita! 😄

Minne haluaisin matkustaa… Näitä kohteita on paljon. Mutta erityisesti haluaisin matksustaa Islantiin, Irlantiin sekä Australiaan.  

Suosikkijuomani on… Vesi, PepsiMax ja kahvi. Tässä järjestyksessä. Olen siitä "outo" että olen aina pitänyt veden mausta, vaikkei se nyt millekkään maistukkaan". Ja olen aina juonut päivän aikana paljon vettä.  Jouluisin rakastan juoda glögiä. 






Lempiruokani on… itsetehdyt lihapullat ja iskän tekemät valkosipuliperunat.

Viikonloppuisin herkuttelen… Olen enemmän suolakoukussa kuin sokerihiiri. Eli herkuttelen yleensä sipseillä. 

Lempiblogini, joita seuraan säännöllisesti, ovat… Seuraan muutamaa kauneusblogia, esim meikkimuija ja uino. Lisäksi luen ystävän Susannan blogia sekä nakit ja mutsia!  Sekä yleensä jollain hakusanalla seikkailen eri blogeissa.


Kirjat, joita olen lukemassa nyt, ovat… Nyt mulla ei ole mitään kirjaa kesken, mutta kun tämä joululoma tästä alkaa niin aion taas tarttua kirjaan.

Lempilajini kirjallisuudessa on… Hömppä ja ammattikirjallisuus. Tykkään hyvinvointi ja terveys aiheisista kirjoista sekä esim Sophie Kinsellan kirjoista. 

Suosikkisovellukseni kännykässä on… Instagram. Sekä muutama aivot narikkaan peli!

Kahvini juon… Runsaalla maidolla tai Oatlyn ikaffe kauramaidolla.



Viikkorutiineihini kuuluu… kaksi kertaa viikossa teen korealaisen 10-vaiheen ihonhoito rutiinin. Sekä kerran viikossa vartalon kuorinnan sekä hiusnaamion.

Viimeisin elokuva, jonka olen nähnyt elokuvateatterissa.. Apua! Aloin miettimään että koska viimeksi edes olen käynyt elokuvateatterissa! Siitä muuten on aikaan. Mutta viimeisin jota olen käynyt katsomassa oli AntMan and the Wasp.

Rentoutuakseni… Luen, kuuntelen äänikirjaa, käyn saunass, käyn metsässä kävelyllä. Rauhoitun kun mun ei tarvitse keskittyä mihinkään ylimääräiseen tai hälinään ympärillä.




Lemmikkieläimeni… Meillä on kaksi kissaa. Ja mulla on niin järkyttävä koirakuume, joka vain kasvaa! Veljelleni muutti keskiviikkona pieni koiranpentu, joka tulee jouluksi vanhemmilleni tietysti mukaan, niin tämä tuskin ainakaan vähentää koirakuumetta! 🙈😄

Lempivuodenaikani on… Kesä. Pidän kyllä jokaisesta vuodenajasta, niillä on kaikilla omat kauniit puolensa.

Ruokabravuurini on... Kanakeitto!

Tv-sarjoista pidän eniten.. Greyn anatomia, Rillit huurussa, The Grimm ja Orange is the new black.


Tällaista tänään! Jos haluat, niin nappaa haasteesta kiinni ja vastaa omassa blogissani haasteeseen.



Nyt mä laitain koneen kiinni ja aloitan virallisesti mun joululomani!!

IHANAA JOULUA!!!!
❤❤❤❤❤

❤: Hanna 
 

Kommentit

  1. Mielenkiintoinen postaus! Tunnelmallista joulua! 💜

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit