Kolme asiaa

Bongasin tälläisen, jo ehkä vanhankin blogihaasteen Hilla
Stenlundin blogista vuoden takaa. Ajattelin että nyt alkuun kerron
vähän liiankin kanssa itsestäni ja ajatusteni juoksusta, jotta
saatte kiinni mun huumorista ja itseironiasta, tekstistä ja mun tavasta kirjoittaa ja niin no minusta.
Tässä siis listataan eri "kategorioista" 3 asiaa.
Simple as that. :D Oottakaas mä haen kahvin (joo olen myös kahvi-junkie), niin lets mennään.
3 asiaa, joista pidän..
  • Syksy.
    Se ihana hetki kun ilmat alkaa hiukan viiletä, ehkä joutuu
    kaivamaan piponkin lenkille mukaan, se lehtien kahina jaloissa.
    Jotenkin mulle aina syksy on se uuden alku. Koulutkin alkaa silloin.
    Ja mun kalenteri vaihtuu uuteen aina elokuussa. Pinevät illat, saa
    taas polttaa kasapäin kynttilöitä ja se syksyn tunnelma.

  • Vesi. Olen aina juonut paljon vettä. Vähintään 3 litraa päivässä. Lisäksi elementtiä meri on todella rauhoittava. Olen kasvanut lapsuuteni kaikki kesät saaressa ja siksikin meri on mulle niin läheinen. Ja tykkään uimisesta, liikuntamuotona se on ihan ykkönen! 
  • Koti. Koti on mulle se henkireikä. Rakastan olla kotona, ilman mitään kiirettä. Rakastan päiviä joilloin voin tehdä töitä kotona. Esim koulun etätehtävät. Tykkään sisustaa ja tehdä kodista tunnelmallisen (tämä tapahtuu siis sytyttämällä kynttilöitä pimeällä). Rakastan hitaita aamuja kotona, kun saa istua kuppi tuoretta kahvia kädessään sohvan nurkkaan ja katsella ulos. Tai selata samalla iltalehden uutiset. (ja instan, facen sekä snäpin ofcourse! Olen perheemme virallinen some-vastaava. Ja ehkä hieman jopa addikti..)




3 asiaa, joista en pidä..
  • Silakkaruoat, yööööööök! Koska ruodot. Ja ne ei edes tunnu suussa, mutta mä tiedän että ne on siellä! 
  • Epärehellisyys, valehtelu ja seläntakana p***an jauhaminen.
  • Kynsien leikkaaminen, mitään kamalampaa ei ole kuin liian lyhyet kynnet, se tunne on kauhea. :D joo, sanoo hoitaja jolla pitää ammattinsa
    puolesta olla aina lyhyet kynnet. 
3 asiaa, jotka osaan…  
  • Virkata ja ommella ompelukoneella vaatteita
  • Luistella hokkareilla, olen aloittanut ringeten peluun 7-vuotiaana ja lopetin about 16-vuotiaana. 
  • Kertoa että välitän ja rakastan. Meillä on perheessa aina halattu ja kerrottu kuinka tärkeä toinen on ja että rakastaa. Sellainen olen sitten "vanhanakin", halaan ja pussaan. Ja kerron että rakastan. Niinä pahoinakin päivinä, vaikka vaikeaa olisikin.

3 asiaa, joita en osaa…
  • Neuloa sitä hiton kantapäätä villasukkiin.
  • Valehdella. Musta näkee kilometrien päähän jos yritän huijata. Voitte kuvitella menikö
    yksikään huijaus teinivuosina läpi, no ei mennyt. 
  • Pakata hyvissä ajoin ennen lähtöä.   

3 asiaa, jotka haluaisin osata..  
  • neuloa sen hiton kantapään villasukkiin! :D
  • Piirtää. Osaan kyllä kirjoittaa ja oon aina ollut verbaalisesti lahjakas, mutta piirustustaitoa mulla ei ole.
  • Osata melko sujuvasti eri kieliä. Ainakin ruotsia, espanjaa ja italiaa.





3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä..
  • Venytellä useammin. Joka ilta mieluiten, paikat aina ihan jumissa. Kyllä mä aina treenin jälkeen (ja ennen) venyttelen, mut pitäis ottaa tavaksi joka ilta venytellä ja rullailla kaikki paikat. 
  • Siivota ja lajitella kaikki kirppisvaatteet.
  • Suunnitella core ohjelman mukainen ruokavalio ensi viikoksi. Tästä kuukauden core-ohjelmasta on tulossa omaa postausta, just wait and hästäk fitnesslife :D



3 asiaa, joista stressaan
  • Aamuherätykset. Ja nukkuminen, mulla on univaikeuksia ja olen melko tunnettu siitä että että en herätessäni ole mikään prinsessa ja varsinkin liian lyhyet yöunet muuntavat minusta tulta syöksevän kotilohikäärmeen.
  • Koulu, no se valmistuminen ja kurssit ja deadlinet, tentit, harkat ja aaaaaarrrgghhhh
  • Se että stressaan. Niin. Minä. Olen. Stressipallo. Plussapallon lisäksi.

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan…
  • Mökki, meri ja saaristo
  • Lukeminen. Sulkeuden jotenkin niin sinne kirjaan ja tarinaan, niin että kadotan kokonaan ympäröivän maailman.
  • Sauna. Olen suomalainen, pitääkö tätä muka perustella jotenkin muuten?! :D




















3 asiaa jotka puen mielelläni päälle..
  • Legginsit ja juoksutrikoot
  • Mekot
  • Farkkutakki
3 asiaa, joita en pue mielelläni päälle..
  • Talvi(koko)haalari
  • Bikinit
  • Napapaita, cause I have belly. Big belly. 

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia..
  • Uuden käsilaukun, saatoin jo ehkä tilata sen.... hups.
  • Hiustenpidennykset. Joo olen feikki. Tai siis nyt en ole, mutta rakastan pitkiä hiuksia. Ja syntymälahjaksi saamani kolme karvaa eivät kasva koskaan kovin pitkiksi eikä varsinkaan tuuheiksi. Ja sitten näkisin taas mun ihanaa kampaajaa Maria! <3 
  • Koiranpennun.. kauhea hauvavauva-kuume. <3 wuh


















3 asiaa, joista unelmoin..
  • Ulkomaan matkasta. Oih se lämpö, hiekkarannat, ravintolat ja oih se hotellisiivouspalvelu ja aamupala.  Koko kesän taas saanu syödä d-vitamiinit purkista, tämä suomen kesä niin ihanan vähäluminen ja lyhyt. 
  • Valmistumisesta ja terveydenhoitajan tutkinnosta. Okei, sais nyt tän sairaanhoitajankin tutkinnon ensin pakettiin. Mutta haaveammattini olisi terkkari. Niin ku se Ellukin oli telkkarissa! :D
  • Tai jos ei terkkari niin ... ollappa joskus ammatti-bloggaaja ja kirjailija.... ja Australian seuraava masterchef!

3 asiaa, joita pelkään..
  • Pimeää
  • Menettämistä. Olen menettänyt rakkaita jo ihan tarpeeksi viikatemiehelle. 
  • Epäonnistumista.



❤❤❤❤❤

Kommentit

Suositut tekstit