Kesä Honorin linssin läpi

Tämäkin postaus on kopio vanhasta blogista. Linkki sinne TÄSSÄ.

Elokuu ei ole edes lopussa, mutta jotenkin tuntuu että kesä on mennyt. Vielä on lämmintä, mutta se kesän hohto ja lämpö on puuttunut jo hetken.
Miten sun kesä meni? Teitkö kaikkea mitä suunnittelit ja lupasit kesän alussa? Tuliko extempore reissuja?

Ajattelin että koostan mun kesän tähän postaukseen. Kameraa (järkkäri) mulla ei ole aina mukana, mutta kännykä on. Tältä näyttää mun kesä, mun kännykän kertomana.



KESÄKUU:

Käytiin ihan muuten vaan pienellä päivän venereissulla Isokarin majakalla.

Majakan lisäksi Isokarin saarella on vaikka mitä. Luontopolku, sota-aikaisia tykkejä ja bunkkeri. Lampaita, upeita maisemia ja hiekkaranta. Suosittelen! 


 Isokarin majakka



  Juhannus vietettiin tuttavien mökillä ystävien ja perheen kanssa.


Mun synttäreitä juhlistettiin omalla mökillä kesäkuun lopulla. 💗


HEINÄKUU:


I LOVE 😎🌞. Muistakaa muuten AINA auringossa ollessa käyttää riittävän isolla suojakertoimella olevia aurinkorasvoja!!



Kesällä kuuluu herkutella 😋



Tän kuvan taustalla näkyykin toi mökki-työmaa. Purimme vanhan mökin kokonaan maantasalle ja siihen rakentui uusi isompi mökki. Eli kesään on kuulunut litroittan hikeä tällä työmaalla. :) 


Kuukauden alussa kävimme juhlimassa tuoretta maisteria.



Heinäkuussa olimme viikon meriseikkailulla tällä putputpaatilla Ahvenanmaalla ja saaristomerellä. Käytiin Humelvikissä, Fiskåssä, Jurmossa, Brändössä, Degerbyssä, Enklingessä, Maarianhaminassa, Bomarsundissa ja Kustavissa. Ei toki tässä järjestyksessä. :D Mä rakastuin Maarianhaminaan, se on niin kaunis. Siisti, kaunis, viihtyisä, ihana. Pakko mennä ensi kesänä uudelleen!


 Fiskå
Fiskå


Maarianhamina 

Maarianhamina

Maarianhamina 


Auringon nousu Hummelvikissä 

Bomarsund 

Maarianhaminan vierasvenesatama  

Laivakoira 🐶



ELOKUU:

Pääosin oltiin kotona, mutta myös tehty hommia mökillä, veneilty ja vietetty kavereiden kanssa aikaa. 







Siis kaikinpuolin todella rento ja iisi kesä. Ei ole tarvinnut stressailla kyllä minkään kanssa, aikataulussa oli pelkät viivat joten se heitettiin roskiin ja mentiin sinne minne fiilis vei.

💙

Kai sitä kesää ripaus on vielä jäljellä, mutta mä alan kohta valmistautumaan koulujuttuhin ja parin viikon päästä alkavaan harjoitteluun. Silloin viimeistään arki astuu ovesta sisään. 

Mä en tiedä, tänään ei vain sormet liikkunut näppiksellä niin sulavasti ku oisi toivonut, joten pahoittelut ehkä vähän töksähtelevästäkin ulosannista. Onneksi tässä postauksessa ovatkin kuvat se ykkösjuttu. :D



❤:


Kommentit

Suositut tekstit