Here we go

Moikka!

Tiedätkö sen tunteen kun vatsa pohjassa kutkuttaa, etkä malta odottaa että jotain hienoa ja ihanaa tapahtuu. Jännittääkin hieman. 
Mulla on nyt sellainen olo. Ensimmäinen blogini koskaan ja sen ihka ensimmäinen postaus. Mitä tähän kuuluu kirjoittaa ja miljoona muuta asiaa pelkkinä kysymysmerkkeinä päässä ja tuntuu että kädet syöttää näppiksen kautta pelkkää siansaksaa ruudulle.

Apua, onko musta tähän, lukeekohan tätä kukaan.. Perus pessimisti huutaa takaraivossa. Pyh pah, on minusta tähän, mä pystyn ja mä teen. Ei mua voi pysäyttää kuin minä itse!

Tämä on minä, reilusti yli kolmekymppinen nainen, joka taistelee naiseuteen, kotiin ja uraan liittyvien paineiden ja pelkojen alla. Mukana iso ripaus huumoria, naurua, itseironiaa, ryppyjä, iloa, rakkautta ja tähtipölyä. 



Mun elämä siis pyörii hyvin pitkälle perusjuttujen parissa ja tietty asioiden mistä erityisesti pidän. Isoimpana juttuna tässä koko kevään ja syksyn on toi elämäntapa remppa. Olen meinaan kerännyt rasvaa kroppaan tässä vuosien mittaan, niin paljon että olen "ansainnut" käyttää nimitystä pläski itsestäni. Eli postausta tulee liittyen terveelliseen ruokavalioon, treenaukseen, vastoinkäymisiin, tunnetiloihin jne. 
Rakastan myös sisustamista, kauneuden hoitoa ja meikkausta! :) Eli niistäkin tasaisin väliajoin tulen postailemaan tänne. 

Kirjoitan itsestäni, elämästäni ja omista ajatuksistani. Nämä on vain minun mielipiteitäni ja toivon saavani keskustella teidän kanssanne niistä esim, kommettiosuudessa. Toivon että annatte rohkeasti palautetta. Teen tätä toki itselleni, mutta myös teille. Halua kehittää blogia ja tehdä juttuja teitä lukijoita kiinnostavista aiheista.  Teidän lukijoiden mielipide on mulle todella tärkeä. <3 Siis palautetta, kehitysideoita ja postaus aiheita tulemaan kommentti-kohtaan tuolla alla tai sähköpostitse! :) 



Tästä se sitten lähtee. Iso kiitos kun lähdit mukaan. :)

Here we go... tää on vasta alkua. ;)


Kommentit

Suositut tekstit